Beli Dan Dapatkan Harga Member!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Selamat menyambut merdeka. Beli Dan Dapatkan Harga Member!! dengan kami di An Nur Shoppe Merlimau Melaka dan Duyong Melaka. Sememangnya hari ini ramai yang berjaya menjadi seorang ibu yang manja dan baik kepada si manja anda.

Di ketahui ramai para bapa dan para ibu sering buntu untuk mendapatkan produk kehamilan dan baju mengandung. Dengan adanya konsep kami buatkan dan realisasikan untuk para ibu hamil sedunia kami tubuhkan dengan nama kedai An Nur Shoppe yang berkonsep butik baby dan ibu hamil.

Baju New Arrival Kami



Huhu satu hari tu ada seorang ibu hamil ni dah tidak tahu nak dapatkan produk kehamilan jadi setelah puan tersebut call kami terus kami minta puan tersebut datang ke kedai kami. Setelah 10 minit puan tersebut datang dan terus teruja kerana tak sangka ada butik yang semua lengkap untuk para ibu hamil dan baby.

New Arrival



Beli Dan Dapatkan Harga Member!! dari kami dengan segera! Jangan tunggu lama-lama dan tak perlu buang masa untuk ke bandar atau buang masa untuk naik tangga dan tidak perlu risau jika anda jauh kami sedia menerima permintaan anda dengan secara pos.

New Arrival


Sekian Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment