Baju Ibu Mengandung Moden-An Nur Shoppe Melaka

Baju Ibu Mengandung Moden-An Nur Shoppe Melaka


Assalamualaikum, hai apa khabar. Nampak rungsing sahaja bila dapat tahu anda mengandung? Ish ish..mengandungkan satu rezeki dan anugerah yang amat berharga dan sangat indah. Nak kongsi sedikit beberapa contoh dan corak yang menarik dan sesuai untuk ibu mengandung moden. 

Dah tahu dah ramai yang malas nak pergi ke kedai or butik ibu mengandung betul tak? Saya tahu ramai yang suka beli "online" tanpa mengetahui apa jenama yang kedai "online" tersebut jual.

Disini kami ada menawarkan dan ingin berkongsi dengan anda. Hihi ala-ala Mia Mikhail kan. Kami Di An Nur Shoppe Melaka ada menawarkan baju Ibu Mengandung yang sangat romantik pabila si suami melihat anda..wi wittt... tak yah celoteh panjang panjang ye. Kali ni sempoi sempoi je ye.

Mempersembahkan An Nur Shoppe Merlimau Melaka Dan An Nur Shoppe Duyung Melaka.







Kedai Kami, Maaf kalau tak cantik ye? hihi.. Kalau berminat panjang panjang kan mulut anda ye tentang kebaikan kedai kami. Beli lebih rm100 dapat free gift dah tau.. Beli rm10 je dapat jadi Ahli An Nur Shoppe Melaka senang je...

1- Koleksi Baju Ibu Hamil-Merah boleh digayakan dengan skirt commercial dan sesuai untuk anda yang mementingkan penampilan yang menarik.







2-Koleksi Baju Ibu Hamil- Warna yang amat menarik dan sesuai digayakan dengan kain dan seluar.






3-Koleksi Baju Ibu Mengandung- An Nur Shoppe Melaka mengutamakan kualiti jahitan dan warna yang menarik serta kain yang bermutu tinggi. 






4-Koleksi Baju Ibu Mengandung khas untuk yang dah membesar perutnya. Dalam lingkugan 5 bulan ke atas.





                                    

Amacam ada berkenan tak? hihi stok ada saiz pun ada. Jom Serbu biar staff kami tak menang tangan dibuatnya hihi...Beli je dah dapat jadi Ahli percuma je tau. Boleh menang hadiah dan macam macam lagi. Boleh wasap atau sms cakap pelangan dari blog nak beli baju, pakar kami En Burn di 013-2773230. Atau rasa anda bukan dari melaka anda boleh terus call saya Hafizi 013-6265107 untuk tempahan. Beli banyak dapat lagi murah dan free gift.


1 comments:

  1. An Nur Shoppe Duyung Melaka? boleh share location? terima kasih

    ReplyDelete